کارگاه آموزشی استراتژی های نوین گردشگری و برند سازی

سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد برگزار می کند:

در راستای توسعه سطح کیفی خدمات گردشگری استان و ارتقای سطح دانش فنی نیروی انسانی این حوزه و تدوین استراتژی توسعه مقاصد گردشگری، منطقه ویژه علم و فناوری یزد اقدام به برگزاری دوره آموزشی "استراتژی های نوین گردشگری و برندسازی" در سطح بین المللی در شهر جهانی یزد نموده است.

سرفصل های دوره :

·        ارائه مزایا و اهداف مدیریت مقصد (چرا ما باید مشارکت کنیم؟ چطور می توانیم به آن دست یابیم؟ چگونه می توانیم بهبود یابیم؟)

·        مدل های مشارکت فعالین بخش خصوصی جهت توسعه مقاصد گردشگری

·        روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد

·        گزینه های استراتژیک و اقدامات بازاریابی اساسی

·        ارائه (برنامه ریزی) جایگاه سازی و برند سازی یزد

·        اشتراک گذاری گزینه های استراتژیک، ایده ها و اقدامات توسعه محصول و بازاریابی بین المللی

·        آموزش توسعه خدمات و ارتباطات بین المللی

·        ارائه روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد

 برنامه دوره:

کارگاه در دو روز متوالی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

روز اول: روز استراتژی (توسعه مقاصد و جایگاه سازی یزد و گزینه های استراتژیک

روز دوم: روز بازاریابی (توسعه خدمات و اقدامات بازاریابی اساسی)

سایر اقداماتی که در هر روز انجام خواهد شد:

تشکیل گروه های 4 نفره ایده پردازی و ارائه ایده ها (نمونه موردی) ، بحث و بازخورد و تصمیم سازی

مخاطبین:

مخاطبین این دوره آموزشی با توجه به سرفصل های فوق و محدودیت ظرفیت مدیران ارشد و فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری در سطح استان های یزد، فارس ، اصفهان و کرمان می باشند:

-         مدیران هتل ها

-         مدیران آژانس های خدمات مسافرتی

-         راهنمایان برتر گردشگری

-         اعضای هیأت علمی رشته گردشگری

 

سایر موارد:

ظرفیت : 30 نفر

مبلغ شرکت در دوره: 10.000.000 ریال

مجری: موسسه آموزش خدمات جهانگردی رشد

همراه با ارائه گواهی نامه بین المللی

زمان : 14 و 15 شهریور ماه

مکان: یزد، خیابان تیمسار فلاحی، هتل پارسیان صفائیه، سالن حافظ

متقاضیان جهت شرکت در دوره آموزشی، گزینش خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

035-37241864

0913-1566956

رزومه مدرس دوره (Mrs Ingrid Sieder)